Αγγλική μετάφραση ακολουθεί το Ελληνικό κείμενο.
Άνάρτηση του σωματείου μας Zophoros Εδώ το site του σωματείου για τους πρώτους σκύλους – μουσικοπαιδαγωγούς στο ΜΦΙ Κρήτης. Πηγή: εφημερίδα Πατρίς https://www.patris.gr/
Ο Ραβέλ και η Μυρτώ είναι οι πρώτοι σκύλοι-μουσειοπαιδαγωγοί σε μουσείο στην Ελλάδα!
Πρόκειται για τους νέους φίλους και συνεργάτες του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας που αυτή την εβδομάδα, από σήμερα έως τις 28 Ιουνίου, θα συμμετέχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη μαζί με τα παιδιά.
Στην ενημερωτική ανακοίνωση του Μουσείου οι υπεύθυνοι εξηγούν αυτή την επιλογή τους:
Ο Ραβέλ και η Μυρτώ, δύο γλυκύτατα λαμπραντόρ, συμμετέχουν στο SummerCampτου Μουσείου υποστηρίζοντας ότι η ενσωμάτωση ενός ζώου σε μια ομάδα μπορεί να πυροδοτήσει μια εξέλιξη δυναμική!
Το NaturalHistoryMuseumofCrete- OfficialPage, τολμηρό όπως πάντα, αποφάσισε για πρώτη φορά να εφαρμόσει την πρακτική της αλληλεπίδρασης με τη βοήθεια των ζώων, απολαμβάνοντας τα ψυχολογικά, κοινωνικά, συναισθηματικά και γνωστικά οφέλη αυτής της ενδιαφέρουσας επαφής!
Όπως εξηγεί η διευθύντρια Έκθεσης ΜΦΙΚ-ΠΚ κα Λένα Μπορμπουδάκη «το μουσείο μας πρωτοπορεί για ακόμα μία φορά δίνοντας άλλη δυναμική στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Για πρώτη φορά σε μουσείο στην Ελλάδα υποδεχόμαστε τους νέους μας συνεργάτες – δύο υπέροχα λαμπραντόρ!
Η νέα αυτή εκπαιδευτική και μουσειολογική πρακτική, η εμπλοκή με τα ζώα φαίνεται να έχει θετική επίδραση στην ανάπτυξη της μάθησης και των δεξιοτήτων του παιδιού, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της ομαδικής εργασίας και συνεργασίας» (Orlbauerκαι Knotnachel, 2001).
Η κ. Μπορμπουδάκη επισημαίνει ότι «η παρουσία ενός ζώου απελευθερώνει το στρες και βοηθά τα παιδιά σε εργασίες, όπως η μεγαλόφωνη ανάγνωση (Friedmanetal, 1983 inKatcherandWilkins, 2002).
Στην τάξη τα ζώα μπορεί να τραβήξουν την προσοχή των παιδιών, η οποία ενδέχεται να κατευθυνθεί στη συνέχεια προς τον παιδαγωγό σε υψηλότερο επίπεδο από ό,τι χωρίς αυτά (Ortbauer, 2001 inVaracoandSemnotti, 2002), ενώ παράλληλα συνεισφέρει στη μείωση του άγχους, του θυμού και της επιθετικότητας».
Η ενσωμάτωση των ζώων σε εκπαιδευτικά προγράμματα ή η εκπαίδευση με τη βοήθεια των Ζώων είναι μια έννοια που βασίζεται γύρω από τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να προκύψουν για τα παιδιά μέσα από άμεση ή έμμεση επαφή με αυτά.
Σας περιμένουμε να τους γνωρίσετε από κοντά! https://www.patris.gr/2019/06/24/synarpazoyn-oi-tetrapodoi-synergates-toy-mfi-kritis/?fbclid=IwAR15ieXpusfScHmLM63XQ9VJF5QjnUBf_QbrpS5U4cpb750SLVmzlsyxXgg
Two wonderful Labradors, Ravel and Myrto, took part in the summer camp of National History Museum of Crete. In fact, they are the first dogs involved in educational programs.
The heads of Museum explain the reasons why dogs’ participation is important:
“We believe that a dog’s involvement in a group of children can trigger dynamic evolution!
Natural History Museum of Crete took the decision to use the interaction practice with animals’ involvement which has knowledge, psychological, social and emotional benefits!”
“Our museum, being innovative, decided to make a different type of co-operation: two amazing Labradors participate in our educational programs. And this happens for the first time in Greece! This innovative educational practice has a positive impact on children’s development of learning and skills, team working and co-operation.”(Orlbauer and Knotnachel, 2011)
“The presence of an animal can relieve stress, is linked to a low level of anger and aggression and helps children with their homework, such as reading aloud (Friedmanetal, 1983, in Katcher and Wikins, 2002). It can get children’s attention which could get them to pay more attention to their teacher (Ortbauer, 2001 in Varaco and Semnotti, 2002)”, Mrs Borboudaki points out.
Animals’ involvement in educational programs or animal-assisted learning is based on possible positive effects on children through direct or indirect contacts with animals.
Come and meet them!